woensdag 22 juni 2016

zeeklassen dag 1 namiddag


Lorenzo:
We zijn net bij het strand geweest en hebben net gedoucht. We gaan straks eten en ook straks voetbal kijken op een groot beeldscherm. Deze middag hebben we een lekker broodje gegeten.

Thorsten:
We zijn naar het strand geweest. Ik ben samen met andere kinderen in het water geweest. Ik was 3 keer mijn schoenen verloren. Nu gaan de meeste voetbal kijken. J                                                            

Tariq:
Wij zijn met heel onze groep over heel Knokke geweest met onze step. Heel vermoeiend maar het is de moeite waard. Eerst naar het museum van de Zwinstreek. Daarna zijn we met onze step naar het strand gegaan. Iedereen wou zwemmen maar de juffen en ik wilden eerder een bruin velletje onder de zon krijgen. We zijn naar de slaapplaats gegaan en ons gewassen. Het zand hangt nog in mijn oren.























 









1 opmerking: