woensdag 28 juni 2017

Zeeklassen 2017 dag twee deel 2

Van Boy, Yari en Jamie.
Van Boy: Het was echt leuk de 2de dag het waterskiën vond ik het leukste.
Yari: Het was geweldig dat wakeboarden dat was fantastisch ik vond het zo leuk dat ik dat wel nog zou willen doen de 2de dag zal ik nooit vergeten niet omdat mijn ogen zo pieken maar omdat ik het met mijn vrienden kon doen zo was de dag snel voorbij ik ga de klas zo hard missen en morgen ons laatste dagje in Knokke ik hoop dat we nog veel leuke dingen gaan doen ik mis je mama
Van Jamie: dit waren super dagen ik ga mijn vrienden super hard missen.
Yari: ik kan onze dagen in 1 woord vertellen: ongelooflijk mijn wond ligt nu wel open maar dat was het waard ik had me geen andere zeeklasse voorgesteld en boy is van de stoel gevallen🍉.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten